Annons:
Etikettleva-tillsammans
Läst 1766 ggr
MonicaLagerquist
10/20/18, 7:28 PM

Badar ni tillsammans?

Ni som har badkar och partners badar ni tillsammans?

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Milkshake
10/20/18, 7:33 PM
#1

Nej, vi är båda långa så det skulle bli bökigt. Bada gör jag när jag vill ha egentid, så jag skulle föredra att bada ensam oavsett.

MonicaLagerquist
10/20/18, 7:34 PM
#2

Jag och min man badar nästan alltid tillsammans .En skön stunds avkoppling tillsammans.

Stolt ägare till fem La permer

Zadeira
10/20/18, 7:51 PM
#3

Inte en chans. Vi är båda två överviktiga och osmidiga, med kronisk värk, så det finns inte på kartan att vi kan bada bekvämt ihop. Vi har provat, men båda två tyckte det var mer bökigt och jobbigt än mysigt.

taxarärbäst
10/20/18, 9:37 PM
#4

jag och min pojkvän har prövat men jag är så jäkla osmidig så det slutar med smärta för båda

MissClue
10/20/18, 10:22 PM
#5

Har badat i badkar med karl en gång.

Bilden man hade framför sig:

*Att man ligger i hans famn med varsitt glas vin och en ostbricka framför sig. Massa skum och behaglig temperatur, lite tända ljus.Lite mysigt förspel sådär.

Verkligheten:

*Först tog varmvattnet slut så vi fick koka vatten och springa med kastruller.

*Jag satt med kranen i ryggen och ingen kunde sträcka ut benen. jag var dessutom rädd att halka med foten o sparka han på fel ställe så satt helspänn.

*För dåligt bubbelskum, inte många delar på kroppen är vackra under vattnet egentligen😇

*ostbrickan; kexen fastnar på blöta fingrar samt smulas i vattnet.

*huden blir skynklig efter och sista man vill är att bli smekt eller smeka med russinfingrar…

Näe, inga fler gemensamma bad för oss

I love not man the less, but Nature more…

MonicaLagerquist
10/21/18, 7:35 AM
#6

#5     Det låter ju inte så mysigt.

Den upplevelsen försår jag att den inte gör en sugen på att bada tillsammans.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Katti
10/21/18, 1:23 PM
#7

Jag badar och han bastar! Gör vi det samtidigt kan vi prata genom väggen under tiden 🙂.  Vill ha ett spabad utomhus. Då jäklar ska det badas ihop!!!

Sajtvärd på Kennel iFokus, medarbetare på BARF iFokus

SilverEmma
10/21/18, 7:43 PM
#8

Nu flyttade vi till nytt hus för ett halvår sedan och har inte längre badkar, men i gamla huset badade vi ofta tillsammans. 1-2 ggr/vecka tog vi varsitt glas vin och satt i badkaret och pratade en timme. Helmysigt!

Surpan
10/22/18, 8:16 AM
#9

Vi har inget badkar men vi duschar rätt ofta ihop. Och när vi bor på hotell så ser vi alltid till att få ett rum med badkar så vi kan bada ihop! Det är supermysigt tycker jag. 🙂

/Surpan

Linn Is The New
10/22/18, 10:09 PM
#10

Om båda fick plats på längden, absolut 😂! Har testat en gång men usch vad kallt det blir tillslut..

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

sp0ngeb0b
10/23/18, 6:30 AM
#11

Vi har gjort det en gång. Det var supermysigt, jag låg i hans famn och hade det så skönt att jag till och med somnade. Lampan var släckt och vi hade massa tända ljus. Badrumsdörren var öppen för att få in lite extra ljus och luft. Dock stördes vi lite av att hans mobil ringde ett par gånger men vi bara ignorerade det, sen kom hans bror inklampande genom dörren (han bodde nära och hade nyckel), och från ytterdörren ser man rätt in i badrummet. Det var lite stelt, haha!

[Forest]
11/7/18, 10:40 AM
#12

Har gjort det, men nu har vi minilitet badkar 😕

nypisnina
11/8/18, 12:51 AM
#13

Det händer, men vi är långa båda två så det är lite bökigt. Ben överallt 😃

Annons:
Upp till toppen
Annons: