Relationer iFokus

Relationer

Etikettsex
Läst 5950 ggr
en ewa
2013-07-10 19:24
0

Fula organ

Jag har nog ett udda problem men ett problem är det faktiskt för jag hittar inte en lämplig partner pga detta.

Jag tycker mäns könsorgan är groteskt fula. Så fula att jag blir helt avtänd när jag ser en sådan. Speciellt i erigerat tillstånd. Tanken har flugit genom mitt huvud att jag är lesbisk. Men nej, jag tänder på manliga drag, en djup basröst, breda axlar, gärna lite vältrimmat skägg, hårigt bröst. Men när de tar av sig byxorna så blir jag nästan äcklad. Tyvärr är det så. Det är hemskt att säga men jag tycker en dildo är finare.

Jag har haft några pojkvänner men alla har helt missförstått när jag försökt tala om detta. De tror att det är just deras penis jag tycker är avtändande men detta är absolut generellt och inte utpekande mot någon. Jag minns redan från när jag var liten hur jag tyckte snoppen som hängde mellan benen på männen var så fula och hemska.

Jag får ju aldrig ett fungerande sexliv pga detta. Jag har njutit av oralsex och smek med mina ex (om jag sluppit se deras kön samtidigt) men de vill ju också bli tillfredsställda och jag fixar inte att vidröra en penis. Kanske inte så kul för dem att tillfredsställa mig och sedan själv gå iväg och fixa sitt själv varje gång.

Jag kan tillägga att jag provat sex med en lesbisk tjej en gång men vi fick avbryta då det kändes helt fel för mig med en kvinnokropp med bröst osv.

Min drömman är lång och bredaxlad lite skägg, hår på bröstet och har en vagina istället för en penis. Jag skulle verkligen tända på en man med den kroppen.

Är jag helt onormal som känner så här?

Nwmo
2013-07-10 19:38
0

Onormal, nej. Men du kanske gillar annat än män? SHEMALES?! :O

- Emil

[silkesnosen]
2013-07-10 19:49
3

Hm tillhör dem som kan tycka att de är oerhört fascinerande och i vissa fall vackra. Hur de känns är ju högst olika och du behöver ju inte tillfredsställa dem oralt el liknande. Kanske ska du fokusera på funktion och känsel? Släck ner och utforska ist. Jag vet fler som tänker som du men där hjälper kärleken till mannen och uppskattande av närhet och liknande.

[typellisch]
2013-07-10 19:54
6

Min f.d fästmans penis var fin faktiskt. Min f.d dejts penis kunde jag inte ens se på! Den var ful, äcklig, vidrig och jag vet inte vad.. den var bara en hemsk penis.

Onormal är du inte, så tänk inte på det!

Karmatarerskanise
2013-07-10 20:29
8

Här har vi en man som hade passa dig ;)
Låter som ett hemskt problem.

karamell
2013-07-10 20:30
0

#4 Varför ser du det som ett hemskt problem?

Gia91an
2013-07-10 20:31
9

Jag är förvisso förlovad och har haft en del sexpartners osv. men kan hålla med om att en del könsorgan är ofantligt fula. Å andra sidan är inte Kvinnor så vackra där nere heller… hmm…

Karmatarerskanise
2013-07-10 20:35
0

#5 eftersom man då inte kan ha samlag med sin partner eller ta på hans könsorgan.

Gur4m1
2013-07-10 23:19
8

TS haha som jag skrattade då jag läste ditt inlägg, inte åt dig utan med dig, i all misär. Jag känner som dig! Men jag har kommit över det.

Min första pojkvän jag hade, rörde jag aldrig ens penisen. Penisar är så fula >_< Men mås¨te bara få fråga- har du provat att vara med någon som är omskuren? (Muslim, jude, amerikan?) 😃

Att en penis blir av med "kragen" gör direkt stor skillnad på utseendet… ÄVen om jag är emot all typ av könsstympning så antar jag att just manlig omskärelse är rätt populär i Amerika for a reason, för där görs det inte av religiösa skäl alla gånger. I Sverige är det ju ovanligare och mer kulturellt-religiöst-medicinskt bundet. Har själv aldrig mött en svensk man med omskuren penis. Men jag har varit med en omskuren person och det var väldigt annorlunda från icke-omskurna. 

Min lösning har genom åren varit "härda sig" och slutligen göra som med hundar  ;) penis= skönt, sex, osv. Betingning eller vad det heter? haha… nu ser jag en penis och tycker fortfarande att de är lika fula och ofta lite äckliga att ta i men jag fokuserar istället på hur hård, skön och stor den är, hur det ska kännas att fyllas upp av den etc. ÄVen fokus på att man ger njutning. Du kanske kan testa det?

Sen måste du inte titta på en penis om du ska göra oralsex men i ärlighetens namn- man MÅSTE inte GE oralsex för att få det ;) Finns många som accepterar att man inte vill ge, men de vill själva ge om man njuter av det. Jag själv ger inte oralsex för att "jag vill ju också ha, rättvist ska va rättvist". Jag ger oralsex åt mannen för att det är upphetsande att ge honom njutning. Så har jag många gånger hört män resonera runt oralsex på Kvinnor. Att de ger, sen om de själva också får är ju en bonus men ingenting man kräver.

Kan däremot avråda att man säger "Jag tycker kukar är jätteäckliga och avtändande" till sin partner, man känner sig nog otroligt osexig efter en sådan kommentar- på ett sätt man aldrig kan påverka men kan sätta sig djupt på självsäkerheten i sänghalmen.

Jao. Men ge inte upp männen :) Du låter hetero. Att penisar är rätt läskiga i utseendet är du inte ensam om att tycka!

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

[typellisch]
2013-07-10 23:21
7

#8 Hahahaha förlåt men garvade ihjäl mig av denna mening: ''Att en penis blivit av med 'kragen''' 😃

Anna4077
2013-07-11 01:47
0

Jag gillar inte heller att titta på dom. Jag tittar på min partner eller helt enkelt blundar :p kanske är konstigt men jag tycker inte själva det visuella är något att ha i sex. Tror jag blundar 95% av tiden. Sen ger inte jag oralsex alls. Kanske någon gång per år (min stackars kille älskar oralsex) jag kan bara inte mer. Varit med om en jobbig grej som helt enkelt inte gör oralsex till någon trevlig upplevelse för någon av oss förutom dom få gångerna det känns ok men oftast får vi avsluta efter en stund Men tillbaka till penisar. Jag tycker också dom är äckliga men bättre än kvinnans "motsvarighet" kan knappt se på mig själv därmnere. Det äckligaste med en penis är när killen får utlösning. Så vidrigt och usch så kladdigt! Med kondom på kan jag leva med det men jag tar inte av eller på kondom eller glidmedel heller för den delen.

Anna och taxen Max

Underbarn
2013-07-14 22:32
0

#8 Min fullt svenska pappa är omskuren, ej religiöst. Min killkompis likaså dock p.g.a. en "olycka".

Jag tycker inte heller att penisar ELLER vaginor är fina/vackra. Tycker nog att vaginor är fulare dock, iaf. en del. Mycket förhud är också jobbigt. Men jag har inget problem med att titta eller ta på en penis. Min killes penis är faktiskt en av de bättre penisarna jag sett, andra har varit lite fulare… eller så är det jag som är van vid min killes ;)

Gur4m1
2013-07-14 22:52
0

#11 det är ovanligare än i många andra länder. Men såklart det förekommer, men det ingår inte i "Svens kultur" att omskära sina sönder "bara för att". Din pappa kanske också gjorde det pga medicinska skäl, t.ex för trång förhud. Själv har jag en kulturell muslimsk vän som är omskuren, skulle han fötts i Sverige så skulle han inte lbivit omskuren idag, för de tär inte så viktigt för hans fmailj men i landet där de bodde var det "normen" :)

Zizza
2013-07-15 13:53
0

Måste bara dela med mig att jag aldrig rörde min första pojkväns snopp överhuvudtaget.. vi hade sex ofta och det gick hur bra som helst :) han nämnde det aldrig. Iofs kanske för pinsamt att nämna?

Själv hade jag förstås tagit i den om jag hade vågat.. men han tog min oskuld å allt.. så var väldigt blyg när det kom till sex.

De förhållandet varade i 8 månader :) vi hade som sagt superbra sex utan att behöva röra könsorganet :)

Så du kan mycket väl hitta en sådan partner om det vill sig :)

(Lägger även till att jag såg aldrig hur hans snopp såg ut de 8 månaderna.. fattade inte hur jag lyckades med det .. men tog aldrig i den med händerna å såg den aldrig)

Mvh. Sanne & Djuren

Gur4m1
2013-07-15 15:19
0

#13 haha så var det med min första sexpartner också! ^_^ (höll abra några veckor dock). Han bad mig om oralsex när jag hade mensen, jar reagerade inte bra inför det :P Lol. De t blev ett blankt nej, så jag såg den aldrig, däremot röde jag den lite, men mest utanpå kläderna. som sagt, snoppar var ju jättefula, det visste man ju från bilder ;/

Zizza
2013-07-15 15:29
0

#13 :) jag vet inte ens direkt hur stor han hade.. eftersom jag såg den aldrig när den var i stånd.. och inte heller tog jag på den utanpå kläderna ;P

Mvh. Sanne & Djuren

Zizza
2013-07-15 15:31
2

Om man säger så här så hade jag aldrig märkt om den var modifierad eller något.. typ dit sydd xD Lite läskigt nu när man tänker efter.. har ingen aning vad jag har haft i mig i 8 månader.. alltså den bodde ju inte där förstås.. ;P *haha*

Mvh. Sanne & Djuren

Grytlapp
2013-07-15 23:34
3

Och jag tycker att vi tjejer är fruktansvärt fula och äckliga där nere! Allihop! Finns ingen fin vagina i mina ögon. Jag har lärt mig att acceptera, leka och njuta, men fy :) En otrohet skulle jag kanske kunna förlåta, men jag skulle inte kunna ha sex igen med karln för jag skulle se han som så otroligt nersmuttsad just för att vi är så äckliga där nere.

Gur4m1
2013-07-16 09:37
0

#17 ja, vaginor är äckliga de med  (främsta orsaken till varför jag aldrig skulle kunna vara med en tjej) :D Däremot klarar jag intellektuellt av att förstå hela grejen med celler och inser att nedsmutsade är de ju inte… men känslomässigt blir det väl så. Inga vackra bilder man får.

Nu kan jag däremot ta och se på en vagina, har ju varit så nödvändigt att lära sig det då man själv bär runt på en.

[Devya]
2013-07-16 12:20
10

Jag tycker att penisen är fantastisk. Jag blir lika fascinerade då jag se hur killen får stånd. Känns lite som magi. Vacker är den inte men väldigt intressant. Samma sak med vaginan, inte alls vacker men ändå fantastisk med tanke på vad den kan göra (föda barn). 

Dock tråkigt att så många tycker att könsorganen är äckliga. Det kan jag inte riktigt förstå mig på. De är inte äckliga i mina ögon tack och lov! Jag vet inte hur jag skulle stå ut om jag tyckte så.

Gur4m1
2013-07-16 12:41
1

Man kan tycka saker är fula :) Ser vidriga ut, en penis är ju fortfarande skön att "umgås med" så att säga. Vore ju himla skönt om alla hade exakt samma smak om allting här i livet. Då vore t.ex konst och skönhet väldigt lätt att definiera.

Lite som att många har mops-hundar. De är ju riktigt fula (tycker iallafall jag) men så otroligt söta samtidigt (gosar gärna med dem). Så känner jag inför en penis idag. Jag är glad att jag föddes med ett "dolt kön" så att säga, jobbigt att ha en penis om man tycker att den är urful.

Kan inte säga att jag lider nämnvärt av detta "fenomen" att finna könsorgan som otroligt fula och rent av äckliga i mina yngre dar.

Könsorganen är väldigt fascinerande, jag finner hela människokroppen som magisk. Att jag avskyr tanken att ha en vagina i ansiktet kan ju bero på att jag är heterosexuell…tanken är direkt frånstötande.

[Devya]
2013-07-16 13:19
3

#20 Okej att man tycker att penisen eller vaginan är fula men att tycka att de är så pass äckliga att man inte vill ta i dem eller se på dem tycker jag är extremt. Det är ju inte bara att tycka att något är fult utan det har ju blivit något som är extremt avstötande som hindrar en i ens dagliga liv. 

Du kan väl inte jämföra det med att vissa tycker att mops hundar är fula. Okej, du kanske kan jämföra din situation med det men med tanke på vad några människor har sagt här så är det mycket mer än att tycka att något är fult om man inte ens kan se eller röra det.

[typellisch]
2013-07-16 13:24
2

#21 Vissa killar har bara en enormt äcklig snopp. :) Min f.d dejt hade det.. det hindrade inte oss att ha sex för det och om det hade hållit längre än det gjorde hade jag såklart behövt stirra på den tills jag gillade det (ironi till viss grad), bara för att kunna tillfredsställa han på mer sätt än bara samlag.

Men mitt ex däremot.. hans snorre var fin den!

Så ja, en snopp kan vara ful beroende på ens smak.

[Devya]
2013-07-16 13:54
7

#22 Jag säger ju inget emot att de kan vara fula…. Jag bara säger att det är lite extremt om man börjar tycka att könsorganen är så pass fula att man varken kan röra eller se på dem. . Det fanns ju någon här som hade valt att inte en se eller röra killens snopp på åtta månader. Det låter otroligt i mina öron att det kan vara så pass avstötande för någon. 

Säger inte att det är fel men jag skulle inte klarat av att vara tillsammans med någon som var på det viset. Jag skulle också tycka att det är jobbigt att själv tycka att könsorgan är så pass avstötande att man vill knappt ha något med det att göra, att det bara duger då den ska in i hålet.

[typellisch]
2013-07-16 15:16
0

#23 👍

Karmatarerskanise
2013-07-16 15:18
8

Jag skulle inte heller kunna ha ett förhållande med någon som såg det kvinnliga könsorganet som något äckligt som man inte vill se eller ta i.

Hade jag själv haft problem med det manliga hade jag sökt hjälp, för jag hade inte velat leva så. Inte helelr velat att min partner skulle behöva stå ut med att man avskydde hans könsorgan.

[Devya]
2013-07-16 16:14
4

#25 Jag är inne på samma linje som dig. Jag skulle vilja söka hjälp eller att killen sökte hjälp. Usch, jag skulle få så dåligt självförtroende om min man skulle tycka att jag var äcklig där nere. Det skulle göra så ont inombords, oberoende om han skulle tycka att alla könsorgan är äckliga.

[typellisch]
2013-07-16 16:18
1

#26 Det är så individuellt det där. :) Jag vill bara poängtera det. Vissa ser mindre fina ut där nere och andra ser bättre ut. Det jag vill komma till är att om man vill spendera sin tid med en man vars könsorgan inte är så fin så får man personligen arbeta på det.. för det är inte okej att säga ''Du har en ful snopp och jag vägrar ta på dig!'' och det hade jag blivit ledsen av att höra om någon tyckte min klitta är ful och vidrig, sånt håller man för sig själv och så arbetar man på det för att kunna tillfredsställa sin partner. För man kan arbeta på det, man kan arbeta på det mesta när det kommer till sina personliga åsikter och dylikt.
Det jag också känner är att om det är någon man dejtar, eftersom det inte är så seriöst än, så får man vägra röra men man behöver inte säga det. Men så fort det går över till något man vill satsa på så får man arbeta på det hela helt enkelt.

Okej att ogilla sperma för det kan man undvika, men om man dras till killar och sex så är en snopp svår att undvika. :)

[Devya]
2013-07-16 16:36
0

#27 Jo, men ännu en gång. De här fallen som har kommit upp har varit betydligt mer än att de bara har tyckt att de är fula. Jag tror knappast att de kan arbeta på det problemet utan professionell hjälp.

Det är stor skillnad på att tycka att könsorgan är fula jämfört med att tycka att de är så pass motbjudanden och äckliga att man varken inte vill se eller ta på dem. Jag tror inte att det lär ändras bara för att man får djupare känslor för personen, i allafall så tycks inte det vara så då man läser de här inläggen.De verkar verkligen inte vilja ha något med killens könsorgan att göra.

Jag har sett fula snoppar och snoppar som ser en aningen bättre ut, men inte är snoppar vackra precis. Den blir inte heller vackrare bara för att jag älskar personen och varit tillsammans med honom i 10 år. Dock vågar jag nog både se, röra och smaka på dem. Inga problem där. :)

[typellisch]
2013-07-16 16:44
0

#28 Eftersom jag själv avskytt en persons penis så kan jag bara tala för mig själv, såklart. :) Och jag hade utan problem kunnat arbeta med mina bekymmer på egen hand. Individuellt där med, hehe.

Karmatarerskanise
2013-07-16 16:47
1

Att tycka något är fult är inte samma sak som något som att man finner det så äckligt att man inte vill röra,se eller ha i sig det.

[Devya]
2013-07-16 18:12
0

#30 Jag försöker också poängtera det om och om igen men det tycks inte gå fram. :)

Fast sen igen säger ju typellisch två olika saker just nu, att den var ful och sen att hon har avskytt den. Skillnad på att tycka att den är ful och att avsky den, i allafall så tycker jag personligen att det betyder två helt skilda saker.

Att tycka att något är fult betyder ju inte automatiskt att man avskyr det.

[typellisch]
2013-07-16 18:22
1

#31 Jag blandade ihop orden… tänkte mig inte för. Lätt hänt. För mig var min f.d dejts penis både äcklig och ful, kanske därav att jag blandar ihop orden då det för mig var samma sak just då och är fortfarande om jag tänker på den.

Gur4m1
2013-07-16 18:23
5

Jag upplevde inte perspnens om inte tog i en snopp på 8 måander som att "Vi hade inget sex därför" Sen ser jag inte hur "Rädsla" för snoppar på något sätt "stör ens liv i vardagen" :P Det är att överdriva vikten av det manliga könsorganet i ärlighetens namn. 

Tror snarare detta är mer vnaligt än man tror bland tjejer (och säkert även killar) som inte har så stor erfarenhet. Det är äckligt/läskigt första gångerna.

Jag tok-äcklades av snoppar som yngre. Tog 2-3 pojkvänner innan jag vågade ta och runka, suga osv. Hade ett bra sexliv i övrigt. Man SÄGER ju inte till killen "UÄH Fan vad ÄCKLIG du är". Tycker killarna avrit väldigt förstående inför att man helt enkelt inte är så erfaren och "kuk-tokig-by-nature".

Jag är fullkomligt normal (när det kommer till relationen till sex och kukar) och har ett fullkomligt okej sexliv, lovar- utan någon terapi på vägen. Tycker fortfarande att kukar är skitfult och tjejers kön är ännu fulare men jag äcklas inte av en snopp längre.

Men har man haft flera relationer och fortfarande inte känner att det är något man vill se eller ta i så kanske man ska söka "hjälp" för att finna roten till problemet. Som vilken fobi/fixidé som helst.

[Devya]
2013-07-16 18:36
0

#32 Då förstår jag dig bättre. Kan hända vemsomhelst att blanda ihop orden. :)

Om man dock tycker att alla penisar är fula och motbjudande, de som man har sett på bild så börjar det ju dock vara lite knepigt. Då handlar det inte om bara en utan flera om inte alla.

#32 Nej, det var inget problem för dem men det betyder inte att det inte kan bli ett problem senare i framtiden, eller ett problem för andra som lider av samma problem eller till och med värre så att de inte ens kan ha sex. Det tycks finns olika grader av hur pass motbjudande det är för någon, på basen av det som har skrivits här.

Det kan bli ett allvarligt problem eller inte. För mig skulle det varit ett allvarligt problem i mitt förra förhållande. Jag vet att mitt ex skulle i sådana fall fått komplex för sin penis eftersom han redan var osäker på den (de flesta killar brukar också vara lite osäkra sådär annars, förstås inte alla). Om jag då inte skulle vilja ta i den eller se på den så skulle det definitivt fått honom att må ännu sämre. Jag fick nämligen bekräfta honom väldigt mycket i början av förhållandet att den var helt perfekt för mig. Efter det var det inga problem med vårt sexliv då hans självförtroende blev bättre tack vare att jag såg till att jag visade min uppskattning. 

Men ja inte alla skulle ha problem med det. 

Jag tycker också fortsättningsvis att snopp och vagina inte är precis vackra. Men de uppfyller ju sitt syfte så jag uppskattar nog det verkligen. :)

emmaaslund
2013-07-16 18:40
5

Har följt tråden i tystnad och fnissat lite för mig själv. Inte för att TS problem är kul, det måste vara väldigt jobbigt att detta hindrar ditt sexliv. Men på det sätt som det ibland skrivs om det manliga och kvinnliga könsorganet i denna tråd tycker jag var så himla roligt, haha! 

Jag håller med om att de inte är så charmerande, mannens könsorgan ser ju tyvärr ut som en bortkommen mullvad kan jag tycka. 

#34 Ditt sista stycke: Instämmer helt 😃

/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white

[typellisch]
2013-07-16 18:41
0

#34 Tack att du sa till så jag kunde rätta mig. ;) När jag läste igenom insåg jag att jag använt lite olika ord.. det är så lätt när man liksom menar båda orden men andra uppfattar det olika. :)

Gur4m1
2013-07-16 18:45
2

En del älskar, enligt mig, kukar alldeles för mycket. ÄR det också ett problem? ;D Förlåt, kunde inte låta bli. Allt som man själv upplever som ett problem är ett problem- de tär så med ADHD, fobier etc. Det är känslor och saker vi alla går runt med men inte blir ett problem hos alla för de är bara gnistor som dör ut eller blir hanterade. Så ja, börjar "äcklandet" för könet på partnern att bli ett problem som stör sexlivet/relationen så ska man ju söka hjälp. Det tror jag även de förstår.

I TS fall borde hon Kanske söka hjälp eftersom hon försökt med flera olika och inte "Gått framåt" med känslorna kring snoppar. Absolut. Men jag tror inte att en kvinna som känner såhär någon gång i början av sin "sexuella debut" är onormal eller sjuk på något vis. 😎

Jag upplever det också så som du säger på slutet av ditt inlägg- de uppfyller sitt syfte. Jag har ju idag associationer till det manliga könet som gör att jag blir kåt av att se den erigerad. Men fortfarande är den skitful ;) Jag skulle aldrig göra en staty och ställa i hallen eller ha "kukar" som lampfötter osv ;) SOM jag helt seriöst förstått att en del människor vill ha….för de älskar kuken. "oh vad är vackrare än en kuk-fontän i lobbyn så säg?".

[Devya]
2013-07-16 20:04
0

#36 Det kan bli lite snurrigt ibland. Det är vanligt men bra att man sen kan få klarhet i det hela. :)

#37 Haha, nåja. Allt kan bli ett problem beroende på hur man ser på saken. Skrev mest att jag själv skulle uppleva det som ett problem om jag ansåg att könsorgan var så pass motbjudande att jag aldrig såg på dem eller rörde dem. Jag personligen skulle känna mig lite handikappad då det kommer till sex. Jag vill ju ge mitt allt då jag har sex med någon jag gillar. Beröring är väldigt viktigt för mig.

I ts fall så är det ju helt klart ett stort problem.

en ewa
2013-07-16 20:17
1

För mig skulle det nog funka att ha sex utan att se eller röra vid den men problemet uppstår när det inte är okej för männen. De vill att jag ska avguda deras penis, att jag ska älska att ta på den mycket och (hemska tanke) ta den i min mun!

Det märks ju liksom att jag undviker att se och/eller röra den och detta gör männen avtända. De vill verkligen att jag ger deras penis en massa uppmärksamhet före penetrering, medans jag vill "köra igång" direkt. Stoppa in den bara.. ungefär.

Karmatarerskanise
2013-07-16 21:09
1

39 förspel gillar ju de flesta, av båda könen.

[Devya]
2013-07-16 21:20
4

#39 Jag förstår verkligen de här killarna. Jag vill också känna mig åtrådd då jag har sex med någon. Jag vill att killen visar att han vill ha mig och att han vill röra mig. Därför gör jag detsamma tillbaka. :)

Det är en underbar känsla att känna sig ordentligt åtrådd, vilket jag känner bäst av då killen tittar på mig och vill röra mig överallt.

Cochon
2013-07-17 14:45
0

#0 Du får väll ragga upp en FTM helt enkelt (en kille som är född som kvinna). =)

Själv hade jag också problem med kukar i början, vet inte varför, hade aldrig riktigt sett någon kuk över huvudtaget, visste knappt hur dem såg ut om jag ska vara ärlig. Och tror jag hade bildat min egen uppfattning om kukar; dem var äckliga. Det var inget problem, var ju så galen i tjejer så en kuk skulle jag aldrig behöva stöta på, men sen råkade jag falla för en kille. Kan inte minnas att jag tyckte hans kuk var äcklig, inte ens i början, snarare intressant. Är fortfarande tillsammans med denna kille och ärligt talat älskar jag att pilla på hans kuk. Det är typ… "kul", eller vad man ska säga. ^^ I alla fall, mitt problem med kukar byggde på ovetskapen kring killars könsorgan, vilket snabbt gick att bota. :P Skulle aldrig kunna leva med att tycka min partners könsorgan var äckligt, vilket kön min partner än hade haft.

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Denna kommentar har tagits bort.
Katti
2025-06-19 11:03
0

#25: Exakt min tanke! Jag skulle absolut kunna leva utan samlag, men absolut inte utan det så många "bara" ser som förspel, som smeksex och oralsex. Hade det i flera år innan jag hade samlag i min ungdom (för att inte riskera att bli gravid).

91Marran
2025-07-07 19:50
0

#44: Det är en väldigt gammal tråd.

Mvh
Mig

_Fisken
2026-08-24 22:01
0

Även om tråden är gammal kanske innehållet fortfarande är färskt. Jag menar att man ska KBT:a sig igenom detta. Köp en massa erigerade naturtrogna penisar som står lite överallt hemma där och bli van synen.