Dejt
Hej! Jag och en kille matchade på tinder i slutet av mars han ville egentligen ses redan samma dag eller dagen efter vi matchade men jag sa nej då och han accepterade det och vi började snapa. Vi snapade varje dag i 2 månader både selfies , han skickade bilder från jobbet , på sin katt , han skickade grattis på födelsedagen när jag fyllde år i slutet av april. Han skickade inget snusk eller dickpics. För tre veckor sedan sågs vi och båda var väl inställda på sex men han kändes seriös och det kändes rätt. Vi hade sex och det var bra , vi myste efteråt och höll handen och pratade ganska mycket eller jag pratade och han svarade. Han var ganska blyg och tystlåten och verkar vara det bland sina vänner också. Jag frågade vill du ha nåt seriöst eller vill bara typ ligga ? Han svarade jag vill nog helst ha nåt seriöst och han verkade mena det och han sa även att jag var fin. Efter "dejten" följde jag med ut till parkeringen och vi höll hand på väg dit sen kramades vi hejdå och pussades sen åkte han hem. Jag såg dagen efter att han hade stängt av snapkartan han hade den på hela tiden innan vi sågs. Jag skickade veckan efter och frågade om att ses den helgen han svarade "hej , har tyvärr haft väldigt mycket att göra och likaså veckan efter. Hinner inte vara aktiv" jag tänkte jaja ok han har väl mycket på jobbet men jag tycker ändå man kan träffas 1 timme om men verkligen tycker om nån jag svarade iaf "ok fattar ska väl inte störa dig då… hör av dig om du vill ses nåt" han svarade "självklart gör jag det" sen dagen efter skickade jag selfie och han skickade selfie tillbaka. Nån dag efter det kände jag vi måste prata om vad vi vill , om framtiden för jag kände att han hörde av sig mindre och svarade segare men jag fuck ändå lite mixade signaler. Till slut 13 dagar efter träffen så pratade vi i telefon och då sa han "du är fin och det var jättetrevligt och det kändes bra i stunden men jag känner inte riktigt av vi klickar" jag frågade " jaha men varför slösade du två månader på mig då ?" Fick inget svar på det , känner mig arg och ledsen att han gav mig mixade signaler och varför han inte sa nåt tidigare hade han varit ärlig och sagt deg efter nån dag hade det inte varit lika jobbigt. Det kändes verkligen inte som ett one night stand eller en kk det var mer intimt enligt mig. Det lär ta tid att komma över detta då det kändes bra och som att det kunde blivit nåt seriöst och ja två månader kanske inte är nånting för er som läser detta men för mig betydde den tiden mycket. Varför flyr så många män efter sex ? Vet inte om det hade hjälpt att vänta med sex. Blir irriterad på att män inte kan bete sig moget, jag tycker denna man betedde sig omoget och fegt jag fick typ dra ur han orden… Vi är ändå vuxna 26 och 34 år. Börjar tappa tron på kärleken och dejting snart.
Nån som varit med om samma sak ?
#0: Han kanske är en person som behöver tid och det innebar 2 månader.
Han känner sen att det saknas något och var då ärlig och sa det.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
#2: Ja men varför sa han inte det tidigare efter dejten att vi inte klickade ? Jag satt hemma som en jävla idiot och grubblade i tvp veckor tycker inte det är riktigt schysst beteende av honom
Han kanske också grubblade och kom fram till detta
/Maria
#3: Han behövde nog den tiden medan du visste vad du ville snabbare. Du ska inte känna dig dum du kunde ju inte veta.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
#4: ja men om han kände det direkt efter dejten så kunde han ju sagt det tidigare, tycker han betett sig rätt omoget för att snart vara 26 år… jag orkar inte med spel längre jag är för gammal för sån skit
#5: Ja kanske jag visste väl ganska snabbt att jag ville att vi skulle dejta mer seriöst hade redan börjat planera en andra dejt i huvudet för det kändes så bra när vi träffades men nu blie det inget med det om han inte plötsligt ändrar sig men jag tänker inte jaga han iaf han vet hur han kan kontakta mig om han nu vill ha kontakt.